Autó > Tesztek

Suzuki SX4 1.6 DDiS teszt

Valóban a mi autónk?
A hazánkban méltán népszerü Suzuki SX4 egy ideje a PSA-Ford 1,6-os dízelével is rendelhető, ami papíron a legjobb választásnak tünik a magyar gyártású pszeudo-szabadidőautóhoz. A gyakorlatban azonban a benzines harmonikusabb benyomást keltett, a dízelnek ráadásul nagyon komoly felára is van.


Presztízs nélkül - 17 kép a galériában
Félórája indultam el otthonról és az azóta megtett kb. 20 km alatt bevágott elém index nélkül egy fekete Infiniti terepjáró, egy kék VW Polo, de fékeznem kellett egy új 3-as BMW miatt is. Az elsőbbséget közben szinte senki nem adta meg, de ami még durvább, hogy az autósok mintha a visszapillantóban sem látnák az ezüst Suzukit. Gyerekkori ábrándom teljesült, láthatatlanná váltam, ám ez jelen esetben inkább indulattal, mintsem örömmel tölt el. Útakadály pedig soha, egyetlen perceg sem akartam lenni. Köszönöm, nekem bejött a terápia, esküszöm, többé nem sütök el egyetlen suzukis élcet sem. Sőt, rehabilitáljuk a suzukisokat! Különben sincs velük semmi baj: a pénzükért azt akarták venni, amit az eszük diktált és attól sem alacsonyabb rendü valaki, hogy nem megátalkodott autórajongó. Pont.


A franciáktól származik az 1,6-os dízel - galéria
Mondjuk azoknak, akik nem vették észre a tesztautót, még könnyebben meg tudok bocsájtani, hiszen a rendkívüli hazai népszerüség miatt már unalomig ismert formán az egyetlen szokatlan részletet a kb. ötcentis DDiS embléma jelentette oldalt, de kétlem, hogy ezt sokan észrevették volna; és igen, a teszt apropóját is ez a kis jelvény adja, ez jelöli ugyanis az SX4 dízel voltát. Gázolajos motorral persze eddig is kérhettük a japánok kategóriába sorolhatatlan szabadidőautóját, de a Fiat-származék 120 lóerős erőforrással normális felszereltség mellett az autó ára jócskán meghaladja az 5 millió forintot, annyit pedig csak kevesen szánnának egy ekkora autóra. Így elvileg igen jó ötlet, hogy az SX4-et ezentúl a Ford-PSA kitünő, 90 lóerős 1,6-osával is megrendelhetjük, ám a képlet a való életben sajnos nem müködik olyan kifogástalanul, mint elméletben.


Minket nem győzött meg - galéria
A Suzukiban újnak számító, 90 lovas 1,6-os gázolajos ugyanis az élő (kerregő) cáfolata a saját magam által felállított tételnek, miszerint hacsak nem sportos vagy nagyon kicsi autóról van szó, akkor már csak dízelt szabad venni. Ez a Citroen C4-ben, Ford Focusban és a Volvo S40-esben kellemes erőforrás ugyanis egyszerüen nem illik az SX4-be. Nem is akartam elhinni, hogy ez ugyanaz a motor, ami a Focusban is van, mivel ott lényegesen kulturáltabb, mint a Suzukiban; itt nem egyszerüen rondán és hangosan kerregett az erőforrás, de bizonyos fordulatokon még be is rezonált a karosszéria. Mintha elfelejtkeztek volna a mérnökök a megfelelő zajcsillapításról, de ez sajnos még csak az egyik probléma. Érdekes módon ugyanis a benzinesben japános finomsággal müködő váltó itt akadt és szorult. Ötsebességes mivoltja okán ráadásul nagyon hosszúra áttételezték a fokozatokat, aminek sajnos az lett a következménye, hogy városban nem lehet a váltót ötösbe rakni még 60 km/h-nál sem, anélkül, hogy ne mornyongjon fejhangon az egyhatos motor. Négyesben viszont hangos és így a fogyasztás sem túl kedvező: 80 %-ban városban közlekedve ugyanis 7,2 literes átlag jött ki, ami legfeljebb átlagos eredménynek mondható. Mindemellett a dinamizmusra legalább nem lehet panaszunk, hiszen a papíron viszonylag szerény teljesítményhez képest meglepően jól viszi a 90 lóerő és a 215 Newtonméteres nyomaték az üresen 1200 kilós karosszériát. A kormányzás szintén jó pontot érdemel, míg a futómü talán a legjobb pontja az autónak: stabil, feszes, a magas építés ellenére is biztosan fogja az utat és még a billegésre sem túlzottan hajlamos. A tesztautónak egyébként csak az első kerekei voltak hajtottak, ehhez képest még az alulkormányozottság sem volt zavaró gyors kanyarvétel közben.


A belteret már megszoktuk - galéria
Komolyabb hiányosságai más téren nincsenek az SX4-nek. Külsőleg még két év után is jó benyomást kelt, arról pedig nem tehet, hogy a forma kissé elfáradt, ez a népszerüség sajnálatos velejárója. A beltér viszont remekül reprezentálja az SX4 kategóriák közöttiségét: a müszerfal formára kompaktkategória, anyagminőségre viszont inkább kisautós, és sajnos nehéz olyan helyet találni, ahol nem kopognak keményen a müanyagok. Mindemellett a kárpitok is elég egyszerüek, a hifi pedig borzasztó dobozhangon szól. Dicséretes amúgy, hogy a rádió a kormányról is vezérelhető, bár ezt meglehetősen idegőrlő csipogás mellett tehetjük csak meg, így én hamar visszaszoktam a középkonzolos hangerő-szabályozáshoz. Az utastér mérete egyébként szintén alsó-középkategóriás, különösen hátul meggyőző a helykínálat, ráadásul a fejtér a magas építés miatt óriási, ennek köszönhetően az utasok térérzete is pompás. Szintén kisautós viszont a csomagtartó, ami 270 literével bevásárlásokra teszi csak alkalmassá az SX4-est, hosszabb túrákra már nemigen.


Nem tágas, de megfelelő - galéria
A tesztautó egyébként GLX felszereltségü volt, tehát szinte minden lényeges kényelmi extrát megtalálhatunk benne, például a már említett, kormányról is vezérelhető, 8 hangszórós cd-s hifit, klímát és elektromos ablakemelőket elől. Ezzel nincs is baj, de a Suzukinak a biztonsági felszereltség tekintetében sajnos tetemes lemaradása van: nincs például ESP, sem oldallégzsákok és a függönylégzsákokat is jobb, ha elfelejtjük. Mindemellett az, hogy egy 4,5 milliós autóban dobfék legyen hátul, elég kínos, még akkor is, ha egyébként a lassulás mértékével nincs baj.

Így el is érkeztünk az árhoz, ami viszont végképp margóra teszi a dízelt. A 99 lóerős 1,5-ös benzineshez képest ugyanis csaknem 1 millió forint a zajos, kellemetlen orgánumú dízel felára, ami egész egyszerüen nem éri meg. Számoljunk csak kicsit: ma kb. 15 forinttal drágább a gázolaj, miközben a dízel legfeljebb 1,5 literrel kér kevesebbet 100 km-re, mint az 1,5-ös benzines. Ez azt jelenti, hogy nagyjából sohanapján térül meg a felár, miközben a benzines egészen finom, kellemes autó és nem is megy rosszabbul, mint a dízel. Egy picit többért ráadásul már megkapjuk az 1,6-os benzinest négykerékhajtással és ESP-vel, aminek talán szintén több értelme van. Annak tárgyalását pedig, hogy a konkurensek modelljei közül milyen méretü, tudású, kategóriájú autót lehet kapni ennyi pénzért, már jobb, ha a kedves olvasók képzeletére bízom, bár hozzáteszem, most kivételesen nem a két táblázatban megadott közvetlen konkurensre gondoltam.

Átolvasva a fentebb írtakat úgy tünik, mintha a Suzuki SX4 nem lenne jó autó, pedig higgyék el, az - benzinmotorral. A dízelnek a japánosan finom járású benzinesekkel szemben csak alacsonyabb árral, esetleg teljes biztonsági felszereltséggel lenne esélye, ám amíg ez nem így van, addig annyit tudunk csak rá mondani, hogy bizony, van ilyen is. Azért a mindenáron dízelpártiak se keseredjenek el, nekik azt tudom tanácsolni, hogy nézzenek el egy Suzuki kereskedésekbe, mert szinte folyamatos akciók vannak, és a kereskedők többsége igen alkuképes. Egy próbát megér!

 
Hosszúság:
4100
mm
soros, négyhengeres
common-rail turbódízel
Hengerurtartalom:
1560
ccm
Maximális teljesítmény:
90
LE /
4000
ford./perc
Maximális forgatónyomaték:
215
Nm /
1750
ford./perc
Hajtás:
elsőkerék-hajtás
Váltó:
ötfokozatú kéziváltó
Szélesség:
1730
mm
Magasság:
1565
mm
Tengelytáv:
2500
mm
Nyomtáv elöl:
1500
mm
  hátul:
1495
mm
Üres tömeg:
1300
kg
Megengedett össztömeg:
1700
kg
Csomagtartó mérete:
270/1045 l
Üzemanyagtartály mérete:
50 l
Gumiméret elöl:
205/60R16
  hátul:
205/60R16
 
Végsebesség
175
km/h

Gyári fogyasztás:

Város:
6,4

l/100 km

Országút:
4,6

l/100 km

Vegyes:
5,6

l/100 km

Gyorsulás 0-ról 100-ra
12,2
s
Tesztfogyasztás:
7,2
l/100km
     
 
A modell alapára:

Fobb konkurensek alapárai:

Ford Fusion+ 1.6 TDCi (90 LE)
4 520 000 Ft
Volkswagen Cross Polo 1.4 TDI (70 LE)
4 597 000 Ft
4 140 000
Ft
A tesztelt modell ára:
4 490 000
Ft
     
 
Kinek ajánljuk?
TETSZETT:
NEM TETSZETT:
Tágas utastér
Zajos díjel
Jó futómü
Szoruló váltó
Masszív kialakítás
Eltúlzott ár
Erős motor
 
A Suzuki SX4 kellemes vezethetőségü, masszív kis (kompakt?) autó, tágas beltérrel, ám igazi erényei csak a benzinmotorokkal jönnek ki. A dízel ugyanis hiába megy jól, sokkal kevésbé harmonikus jelenség, miközben az árcéduláján is túl vastagon fogott a ceruza.
 
Címkék: dizel, suzuki, sx4

Hozzászólások

Eh... Te figyelj már, azzal kezdtem, hogy BCG és SWOT. Erre kérdezed, hogy csinált-e GYELV-et, mintha nem tudnád, hogy ugyanaz (amikor leírtad, tudtad, vagy csak aztán kerestél rá a Guglival? Na mindegy). Szóval, kérdezted, csinált-e GYELV-et. Erre én ezt írtam (idézem): "Írtam én azt. SWOT". Mondd csak, ennek melyik részét nem érted? ;) És képzeld, nem csak tudom, mi az, de már láttam, sõt csináltam is olyat.

Ajjaj! Ne csináld! Ha már tudod mi a SWOT-analizis, akkor azt is tudnod kell, mit a GYELV-elemzést. Ugyanaz, csak magyarul.

Írtam én azt. SWOT. Bélánk ha jó szakember, csinálta. ;) Amúgy fogalmam sincs, nem voltam ott.

GYELV-elemzést nem is csinált? :-)

Captain Planet, a "sorok mögött" olvass! :) Ugyan már, hiszen pont azt írod, amire én céloztam: a -20 LE nagy valószínûséggel igenis marketinges találmány:) Így az 1.6-os dízel a jóval drágább 1.9-es dízel szegmensét veszélyeztetné; ahogy mi sem, így ad absurdum a Suzinál sem hülyék;) A DVA6TED4 meg nem különbözik sokban a DV6TED4-tõl, csak épp nem változó geometriájú a túró; a többi részletkérdés:) Biztos az 1.9-esre leszerzõdtek korábban pár évre (hibás tervezés, hát istenem;), különben az 1.9-es helyett is a PSA-dízel lenne már, csak 110 LE-vel. Ja. A mi kis suzis Marketing Bélánk húzott két vonalat meg rajta egy görbét, oszt' ott a termékéletgörbe, dobott mellé egy BCG-mátrixot meg egy SWOT-alanízist, mer' az olyan trendi. Ennyi. :)

Az az octaviás Blöki volt. Velem ugyanigy májerkedett egy mpi Octavia. Mennyi az? 80 ló? Én meg a Cromával. 160-ig tudott menni. :-)

Adott ez az autó, ami nem különösebben tágas, a tesztek tanúsága szerint nincs különösebben hangszigetelve, a csomagtartója egy vicc(ezzel még egy háromfõs család se megy sehova síelni, még tetõboxxal se) nincs teliszórva csupa modern extrával és mégis 1300 ROHADT KILÓ ÜRESEN!!!!!! Ja, és ennyit egy 2 literes TDI Passat nem fogyaszt. Egyébként nem a marketingesek vettek ki 20 lovat a gépbõl, hanem változó geometriás helyett fixlapátos turbóval vásárolták meg az erõforrást egyrészt, mert olcsóbb, másrészt mert dobhatták volna a levesbe az 1,9-est.

Ez igen. Pedig praktikus kis kotroc lenne ez, ha nem vetettek volna ki a marketingesek 20 lovat PSA-konszink kerregõsébõl, meg a négybõl két hajtott kereket, el; meg lehetne mínusz párszázezer, árra. Asszonykának pedig megvenném, nem figyelnének kocsányosra iskolázott értelmes szemeikkel kishazánk tarkopasz bulldogmaflái a kis übercsini terepjáróskámra, büszke jármûiparunk e szürke egérben - és még síelni is mehetne vele a kiccsalád. ;) Így inkább egyhatos benzines, persze az is szigorúan használtan. Mert hát ki az a fõbolond, aki kidob az ablakon ennyi sokszázezret értékvesztésre, így újautó-árilag.

Multkor "mentem" az M0-áson, amikor utolért egy octavia. El is ment mellettem. Néztem is, hogy egy RS octavia, milyen jól néz ki. Amikor utolértem a dugóban láttam, hogy 1.4 felirat volt a hátulján! :D És tárcsafék hátul, valamint szép lemezfelnik. :D :D :D

Multkor elém egy oktávia vágott be úgy mintha a gyorsítósávról nem tudná mirevaló, satuznom kellett hogy ne mennyek bele, nade nem is ez volt az érdekes, előfordul az ilyesmi. Lendületből vágódott ki elém, aztán odalépett neki, gondolom arról is lerugták a katalizátort, de az annyira kormolt, hogy nem láttam ki mögüle és szabályosan fuldokoltam. Aztán később még belekezdett néhány hajmeresztő előzésbe. Nade mindegy csak érdekes volt, mert már láttam pár nagyon kormoló autót, de ez mindenen túltett.

Aldó felhádorodni ezeken a történeteken? Teljesen felesleges! Vannak olyanok, akik csak a suzukikat veszik észre. Utánna ha valami nem megszokottat lát, egész életében azon lovagol! Pl egy autópályán rávillogás. Ezek már szakállas mendemondák. Remélem nem vagytok annyira naívak hogy azt hiszitek hogy minden suzukis a belsõ sávban kullog, és ha valaki megpróbálja megelõzni, akkor métereken keresztül villogva próbál leszorítani egy 500-zal men autót! Ilyenkor én is elõjöhetnék azzal, hogy láttam egy nyalfát kiégni az M6-oson. Ettõl még nem fog minden nyalfa kiégni! Ugyanígy láttam mindenféle "humoros" felirattal teleragyasztott ócskavas nyalfát (tényleg eléggé le volt lakva) úgy, hogy a színét alig lehetett megállapítani. A pa raszt ság nem márkaspecifikus.

idekint ugyanezeket az állatságokat BÁRMILYEN autóval elkövetik... :D itt nem márkaspecifikus a hülyeség...viszont sokkal több barom van, mint otthon, bármilyen hihetetlenül hangzik is

Böli: neked mutyuki fóbiád van. Mióta Robi nincs, senki fel sem háborodik ezeken. Sehol egy anyázás. Bár a feldobott népitélet jó húzás volt részemrõl. :-)

ja és nem hülyegyerek vezette, hanem egy középkorú pasi. amikor persze a köv. lámpánál megmutattam neki a halántékom egy pontját, csak egy kényszeredett vigyorra futotta:(

Blöki. pszt:-DDDD

én meg a kanyarodósávból egyenesen menõket utálom, tegnapelõtt is sikerült egyet majdnem oldalba verni, mikor behúzott rám a keresztezõdésbe. és találjátok ki, h milyen típusú autó volt. na milyen...? igen! nyert! suzuki...

Aldo-nál a pont! A vonalbetyárokra haragszom az összes autóval közlekedõ állat (sok van ám) közül a legjobban!

Hogy sw mindig versenyez! Nem hiszem el. Hocek meg 170-nel megy ótópályán, ahol 130 a megengedett. Elvenni a jogsit abban a pillanatban. Zéró tolerancia. Audikon amúgy gyárilag nincs index, mert ódit indexelni én még nem láttam. A legnagyobb ökör, akivel eddig találkoztam egy puntos volt. Se tükör se index, 5 km alatt 3-szor sikerült majdnem balesetet csinálni. Haverral beelőztük, kiszálltunk, aztán elmagyaráztuk neki, hogy legalább a gyerekére legyen tekintettel, ha már meg akar halni. Újabban divat a felezőn autózni, úgy kell lehúzódni előlük. Egyszer kipróbálom, hogy én is ott megyek, vajon kinek lesz több kár a kocsijában. Jól végigszántom a másik oldalát, aztán legközelebb hátha nem ott megy. Most már tojásokat fogok rendszeresiteni a kocsiban, ha záp, még jobb. Aztán ha látom, hogy valaki állat módjára közlekedik, akkor hopp egy tojás.

Én nagyon élvezettel figyeltem az összecsapást. Kicsit deja vu érzésem volt :)

amugy a nagy vitátokra visszatérve... írogatott ide nemrég egy chiptuninggal foglalkozó srác, õ talán igazságot tudna tenni... én annyit tudok, hogy 30%nál magasabb mértékû teljesítménynövelés már komolykárokat okoz a motorban/váltóban és hosszútávon senki sem ajánlja!

tamtam! "A suzukisok általában nem hajtanak gyorsan, ellenben rohadt lassan" Te mikor vezettél utoljára? 8éve?:D majdnem mindennap látok kamikaze Suzukist, tolják neki mint állat, nemtudom Te merre szoktál közlekedni...

A suzukisok általában nem hajtanak gyorsan, ellenben rohadt lassan

Na az ilyen autóknál szoktam, csak a kommenteket elolvasni.

Én + addig "gyûjtögetek", néha eladok, néha vezsek, lényge, hoyg egyre több legyen:-DDDDDDD

nézted a napi grafikont? a mélybõl indult, a végén kicsit lefordult. 11800 ról támadt fel. Bush és a Fed tanácskozott, sztem holnap 100 bp.. oszt gggóóó.. Ne poénkoggy a 30 ruppon, tudod hogy értettem: Pár év + egy kis felvásárlási rally, oszt simán kijöhet...

sw nekem kicsit zavaros a mai zárás az usaban, a djia nagyjából nullán van, a többi meg vastag 1.5-2% mínuszokat mutat. de azért remélem, az OTP meg sem áll 30ezerig, legalább valakinek legyen jó... ;)

Tudod Lipi az a baj sajnos, hogy sok nem normális is rohangál az autópályán...

ezt nézzétek! sw ha egy ilyen jönne a visszapilácsban:) először nem is sejtenéd:DDD oszt elzúz melletted vagy a gallytörővel megkoccol:

diz én meg úgy vettem észre, hogy az audikra jellemzőbb már ez a takaródjatok stílus. néha mikor előveszem a suzukit és hazamegyek 84es majd 8as 14x km, akkor horror mit élek át néha, sokszor életveszélyes és izzasztó a helyzet. és töredelmesen bevallom, hogy a mutyival sokszor engem is elkap a hév és D4D corollákat meg hasonszőrűeket alázok 7000es fordulaton dupla sávban:P

egyébként a 2. váltóját tette tönkre munkatársam a pandában 130e km alatt. elfolyt az olaj belőle pillanatok alatt és kuka lett, a kuplung pedig úszott az olajban. tréler és másik autó. ki sem találjátok mit vett helyette:)

nippon: a suzukisokat valszeg ugyanazért bántják, mint a BMW-seket. ugye senki sem gondolja, hogy BMW-vel nem lehet szabályosan parkolni, vagy a navi egyenesen a kanyarodósávra tereli a tulajt, hogy csak elöl pofátlankodjon be, és a többi... valahogy mégis a BMW tulajok között az átlagnál több az ilyen ember. Nos a suzukisoknál is kb ilyesmi okok szerepelnek...

egyébként teljesen jó az a kisautó, nem tudom miért bántják sokan. tamtam: én régóta szeretem, mert sokat hozott a konyhára és ilyen strapás körülmények között is tisztességgel helytáll:)) az autó karaktere pedig olyan, hogy élvezetes vele a közlekedés és néha kívánja, hogy tekerjenek vele. ha ez idióta és tajtékzó emberekkel párosul, akkor van a baj és láthatunk olyan autókat, amit diz mond és autópályakingeket, amitől sw retteg:)

ezt a nevet pedig csak a germanisták miatt választottam idegesítésképpen, a hovatartozásom jeleként és a fórum színvonalához mérten:)

nippon: bevallanám én szívesen, hogy a stift nekem is bejön, de csak gyári állapotban, nem pedig vasalódeszka spoilerekkel, meg kék leddel, meg torzítós mélynyomóval, de akkor hova lenne az image-em :D

nah, megszeretted a stifted Hocek?

diz Te még kihúzod a gyufát ma úgy látom:))) a swiftet éjjel használom csak és kizárólag, arra a kötelezően elvégzendő dolgokon kívül nem költök semmire:) a ***köszörű autókon ezek a dolgok inkább gagyinak hatnak a szememben. én a mutyeszt úgy szeretem ahogy kijött a gyárból, mert jó, pofás és szeretnivaló kis jószág.:)

Már hogy a belsőböl eltakarodik ha gyorsabb jön.

sw a suzukimban nincs ködlámpa, azt nem kell szerelni, tudod soha nem romlik el:))) xenont majd veszek, ha lesz kedvem mesterkedni. meg pénzügyileg is le vagyok nullázódva, tod a kapitalisták:) és ha lenne pénzem inkább váltóra költeném...

xenon szett? hülye vagy? az legalább 30 ezer forint. pont ma láttam egy a helyzetjelzõje mellett kék ledeket viselõ stiftet, az kijön egy rongyból :D

Minden normális ember így csinálja!

diz Te amúgy bekaphatod a tökömet:) majd elfelejtettem mondani, hogy ez úgy néz ki, hogy a racsing suzukisokkal találkozok a teccsó parkolóban vagy a spar mélyben attól függ hol a buli és ököl össze, kisujj megtornáz, kar kulcsol majd váll koccant és az általánosan elfogadott "nipponpower" köszönés egymásközt:))) szal kemény.

Hocek Fijam beruházhatnál egy xenon szettbe, mer az sokkal hatásosabb mint a ködlámpa.:-DDDDDDD Ez a ködös föl egyébként elterjedt buznyák betegség még abból az idõból, mikor jórészükben az egyetlen extra a ködlámpa volt, oszt szóta is megszokták:-DDDDDDDDDDD

Hocek, ha hiszed ha nem én is így vagyok. Komolyan mondom szinte töbebt bézem a tükröt pályán, mint elõre. Ha valaki gyors, akkor menjen. Kevesen vannak, mer azér ritkán megyek 180 alatt:-DDDDDDD

csufi. Válámi van/lecc?, mer ámerika már 90 pontos plusszban.....

sw fas zt battyogsz a belsőben?:))) amikor nemrég mentem autópályán (tod Érd) akkor 180-190el mentem, de ha jött vmi állat, akkor lehúzódtam és nem kakaskodtam. ha vki gyorsabb, akkor lehúzódok amíg elmegy, utána vissza és battyogok tovább. ilyen egyszerű ez:) ha pedig vmi ***ölős audit láttam vakerni messziről előttem másokkal, ilyenkor ködös föl és eltakarodik mindenki:) asziszik vmi brutál bmw jön:P

diz. Ahogy mondod. A fene mászkálna 10 misis verdák után, ha 5 misibõl is csodagépkeet kapni:-DDDDDDDDDD Lipi. Persze egyik buznyákos "tuningmester" sem cserél pl gumit:-DDDDDDDDDD Mindegyik megy 200 felett a 190 végsebes virslijével. Jó éjszakát gyerekek:-DDDD

egyébként, el is felejtettem, hogy hoceknek mutyukija van... innentõl kezdve azért ez a nipponpower... szóval izé :D))))

diz ezt regélem én is már ezredszer. Elnézést az ismétlésért:-D Az utóbbi "pár évben" tuttó lenyomtam vagy 200.000 ótópálykilómétert, és érdekes módon még SOHA nem láttam buznyákot 170-180 körülnél gyorsabban menni (persze az én órám szerint), pedig Isten látyja a lelkem pár "erölködésnek" tanuja voltam. Aldo megöl, de akkor is elmesélem:-DDDDD "Széttuningolt" mindenhol spojleres új fehér buznyák stift. M5. Battyogás belsõben éppen talán 170 körül... Jön. VILLOG!!!!!!!!!!! Nem padlóztam, kiváncsi voltam mit bír. Megmondom. Kb 180 ig bírt jönni. Ott volt vége.

sw: örülnél neki, ha lealázna egy buznyák. legközelebb vehetnél egy fele annyiba kerülõ kocsit, nem kéne olyan nagy verda, mint egy 159-es, és letolnál vele bárkit az útról :P

urak: a végsebesség csak egy dolog. Nem tudom milyen az új swift, de ha nehezen éri el azt a sebességet, vagy a futómű nem támogatja a gyorsanmenést, vagy a gumija nagyon virsli, akkor minek mennyenek vele gyorsan, ez egy olcsó kisautó.

Képgalériák

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake 1
Audi S8 Talladega - MTM 1
Formula E, Putrajaya 1
Így ünnepelte Hamilton a második vb-címét 1
Az Abu-Dzabi GP top 3 helyezettje: Massa, Hamilton, Bottas
Impossible 2
Hostess lányok - Mobilitás Autókiállítás és Vásár 2014 1
Az Abu-Dzabi GP időmérőjének top 3 helyezettje: Hamilton, Rosberg, Bottas
Kamui Kobayashi (Caterham)
Peugeot Speedfight 4 1
Mini 10
Mobilitás Autókiállítás és Vásár 2014 1
Jeep Renegade 1
Bentley Grand Convertible  1
Mini Citysurfer  1

Bejelentkezés


Legfrissebbek

Legfrissebbek Összes

Heti top cikkek