Autó > Tesztek

Nissan Almera 1.5 Visia (2004) használtautó teszt

Kaméleon
Az Almera még a Nissan szerint is olyan unalmasra sikeredett, hogy közvetlen utód nélkül tünt el a süllyesztőben. Használtautóként viszont remek választás lehet, hiszen precíz, jól használható és megbízható autó, sokkal olcsóbban, mint gondolnánk!


Sehol egy izgága vonal - 17 kép a galériában
Van egyfajta múlt századi bája ennek a Nissan Almerának. Azokat az időket juttatja eszünkbe, amikor a japán autó egyet jelentett a könnyedséggel, a precizitással, a kifinomult mechanikával, ugyanakkor sok esetben az unalmas dizájnnal és a stílustalan szürkeséggel is. Ez az autó igazi kaméleon: na nem olyan értelemben, hogy olyan rettenetesen sokoldalú lenne, hanem mert teljes természetességgel olvad bele környezetébe. Senki sem veszi észre, talán még a parkolóőrök sem büntetik meg, mivel egyszerüen nem látják. A Nissan Almera valószínüleg a tökéletes rendőrségi megfigyelőautó, de ideális bankrablóknak is, mert erről aztán senki fia nem ad terhelő leírást, még erélyesebb vallatás hatására sem. Csodálkozik valaki, hogy a Nissan azóta még szótárából is törölte az Almera nevet? Van helyette izgalmas crossover - a Qashqai - és unalmasabb, egyterüs Tiida (aminek még unalmasabb szedán változata is van), de Almera, na az nincs többé.


Megbízható társ - galéria
Pedig amúgy milyen jó kis autó! Nagyon komfortos futómüve van, nincs túlszervósított kormánya, a váltója pedig egész egyszerüen egy álom; nem nagyon tudnék hirtelen olyan új autót mondani, amibe ennyire vajpuhán és pontosan, élvezettel kapcsolható váltót építettek volna! Csak hát ez a "lelke van" dolog hibádzik. Kívülről amolyan kellemesen semmilyen, kicsit pufók, tipikusan japános a karosszéria, amit olyan fehér színnel súlyosbítottak, aminek semmi köze nincs a manapság a méregdrága autókon feltünő "menő fehér" árnyalathoz. Ez az árnyalat sokkal inkább amolyan "igásló", vagy még inkább "cégesautó fehér". Ha viszont kívülről kellemesen semmilyen a formavilág, akkor a belsőre a kellemetlenül semmilyen lenne a legjobb jelző. Ósdi, fapados, unalmas, a képbe nem illő Blaupunkt cd-s rádióval, ám az ergonómia kifogástalan, az ülések kényelmesek, és hátul is egészen kellemesen el lehet férni, legfeljebb a fejtér lehet kissé szükös úgy 180-182 centiméteres magasság felett. Fontos viszont, hogy bár minden invenciót és fantáziát nélkülöz a beltér, az anyagok minősége és finomsága pedig az akkori konkurensek átlaga alatt van, a kapcsolók mégis finoman kattannak és minden kifogástalanul müködik, sőt, itt minden azt sugározza, hogy ez még legalább 10-15 évig biztosan így is lesz. Ebben a kocsiban egyébként minden olyan extra megtalálható, ami annak idején igazán fontos volt (és tulajdonképpen ma is az), így az elektromos ablakok és tükrök, a cd-s rádió, és a légkondi mind a felszereltség része, de például ESP-ről, tempomatról vagy esőérzékelős ablaktörlőről ne is álmodjunk. Az utastér tehát egészen jól felszerelt és egyáltalán nem szükös, és a hétköznapi igényeknek megfelelő méretü a csomagtartó is a maga 355 literes befogadóképességével. Ez még a mai mezőnyben is megütné az átlagot, 5-7 éve pedig kifejezetten nagynak számított. A kellemetlen, szürke tónusú beltéren (szürke a müszerfal, a kárpit, az ülések, egyszóval minden), és a jellegtelen külsőn kívül eddig tehát nem tudtunk rosszat mondani az Almeráról.


Tipikus japán belső - galéria
Egészen eddig. Az autót hajtó 1.5 literes motor ugyanis nem egy különösebben szerethető darab. Papíron ugyan 98 lóerős és 136 Nm-es maximális nyomatékkal rendelkezik, ám igen jól titkolja ezt az erőt. Alacsony fordulaton különösen lomha az autó, pörgetni kell, hogy egy kis lelkesedést mutasson, ekkor viszont csak alig lesz gyorsabb, viszont sokkalta zajosabbá válik. Ez a zaj viszont egyáltalán nem sportos vagy vérpezsdítő, egyszerüen csak kellemetlen. Ez az erőforrás aztán nem csábít gyorshajtásra, az biztos, cserébe viszont nagyon keveset fogyaszt: városban maximum 9 liter körül elmegy, vegyes használatban pedig úgy 7-7,2 liter körül kér 100 kilométerre - ezek nem rossz értékek egy bő évtizedes konstrukciójú motortól. De egyébként nem csak a motor nem inspirál sportos vezetésre, hanem a kocsi többi része sem: hiába pontos és finom mindene az Almerának, annyira nem a dinamikus vezetésre találták ki ezt az autót, hogy mintha fájna neki, mikor gyorsabb kanyarvételre vagy lendületesebb autózásra ösztökéljük. Tolja az orrát, zajos a motor, a kissé nagyméretü kormány jó sokat forog ütközéstől ütközésig, a amúgy remek váltó pedig igen hosszú áttételezésü és hosszú úton is jár. Nem, a sportosság egyáltalán nem az Almera kenyere, ebben a számban csaknem az összes közvetlen konkurense lefőzi.


Pörgetve zajos az 1,5-ös benzines - galéria
Ez az autó nyugalmat sugároz, és ezt a fajta bánásmódot is várja el gazdájától: akkor csendes marad, fogyasztása minimális, kezelőszervei finomsága miatt pedig nagyon könnyen vezethető, kezes autó benyomását kelti, ami komfortos, de azért mégsem vízágyszerüen bizonytalan futómüve miatt magasszintü rugózási kényelmet is nyújt. Csak a kocsi méreteihez képest hatalmas fordulókörrel kell megbarátkozni a mindennapi használat során, máskülönben az autó remekül teljesít a hétköznapokban. A kocsiból mindemellett nagyon könnyü kilátni, ami a mostani bunkerszerü kompaktok után már kész felüdülés. Ha már az erényeknél tartunk, fontos megemlíteni még azt is, hogy az Almera hihetetlenül megbízható autó, tehát ebből a szempontból is igazi japán - noha valójában Angliában gyártották. Újkorában 5 év garanciával adták a japán kompaktot - akkor ez volt a legtöbb -, és egyáltalán nem ment csődbe ettől a gesztustól a szerviz: panasz legfeljebb a gyakran, idő előtt kiégő müszerfal-világításra, a szintén hamar kiégő lámpákra és a gyenge akkumulátorokra érkezik. Ennek a konkrét példánynak sem volt még eddig az égvilágon semmi baja, és bár igaz, hogy csupán 64 ezer (kivételesen valós) kilométer van benne, eddig az olajon kívül semmit nem kellett benne cserélni, még fékbetétet vagy ékszíjat sem. Na jó, fütés-szellőzés három forgókapcsolója közül az egyik világítása kiégett ugyan, de ennyi probléma talán még a legrigolyásabbaknál is a türéshatáron belül marad.


Jó vásár - galéria
A Nissan Almera tehát tulajdonképpen ideális választás azoknak, akiknél az autóválasztásnak semmi köze az önkifejezéshez, az autóban nem sporteszközt, nem divatcikket és nem élményforrást látnak, "csupán" egy megbízható, könnyen kezelhető közlekedési eszközre vágynak. Sohasem lett átütő siker az Almera, habár az idősebb korosztály és az autókölcsönzők körében népszerü volt, Oroszországban pedig - a fene sem érti miért - vitték, mint a cukrot, évekig ez volt az egyik legnépszerübb importautó. Ja, mielőtt elfelejtenénk: még egy apróság szól az Almera mellett a fentebbiek mellett. Mivel nem különösebben keresett modell az Almera, a tesztben szereplő 4-6 éves, 50-80 ezer kilométert futott, aránylag jól felszerelt példányokhoz már 1-1,5 millió forintért hozzá lehet jutni, ennyiért pedig bomba üzletnek tünik annak, aki megbízható, jól használható, négycsillagos törésteszttel rendelkező, aránylag tágas japán autóra vágyik. Ha viszont valakinek ennél többre vagy éppen másra van szüksége, jobb, ha más helyen kopogtat.

Nissan Almera 1.5 Visia
1497 ccm, négyhengeres, 16 szelepes benzinmotor
98 LE @ 6000 ford./perc,
136 Nm @ 4000 ford./perc
elsőkerékhajtás, ötfokozatú kéziváltó
Technikai adatok
Hosszúság 4197 mm
Szélesség 1706 mm
Magasság 1448 mm
Tengelytáv 2535 mm
Üres tömeg 1145 kg
Megengedett össztömeg 1710 kg
Csomagtartó mérete 355 l
Üzemanyagtartály mérete 60 l
Menetteljesítmények
Végsebesség 177 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra 13,1 s
Fogyasztás
Tesztelés alatt
Vegyes 7,2 l/100km
Gyári adatok
Város 8,6 l/100km
Országút 5,5 l/100km
Vegyes 6,6 l/100km
Változatok
Karosszéria változatok ötajtós, háromajtós, egyterü (Almera Tino)
Motorváltozatok 1,5 literes benzines(98le), 1,8 literes benzines(116le), 1,5-ös dízel (82le), 2,2-es dízel (110le, 112 le, 136 le)
Árak, konkurensek alapárai
A típus ára a használt piacon 800 ezer - 2,5 millió Ft Ft
A tesztelt modell hozzávetőleges ára kb. 1,5 millió Ft Ft
Főbb konkurensek alapárai
Toyota Corolla 1.4 1,2 - 3 millió Ft
Ford Focus 1.4 1,1 - 2,4 millió Ft
Renault Megane 1.4 1 - 2,65 millió Ft
Fiat Stilo 1.4 840 ezertől - 2,3 millió Ft
Tetszett Nem tetszett
- megfelelően tágas utas- és csomagtér
- finoman járó kezelőszervek, könnyü vezethetőség
- típus megbízhatósága
- tudásához képest viszonylag olcsó a használtpiacon
- jellegtelen külső és belső
- zajos és gyenge motor
Típus hibák
Az angol gyártás ellenére a legmegbízhatóbb autók közé tartozik a Nissan Almera, komoly típushibája nem ismert. A fényszórók és a müszerfal-világítás sürü kiégésére azonban gyakran panaszkodnak a tulajdonosok.

Címkék: almera, nissan

Hozzászólások

Nem lehet tudni mibõl készül, a NASA nem árulja el.

Hocek: nem, már papírból:-DDD

jójó Templar inkább aludj egy picit.:) 80ezrenként 1 vmit? ekkora baromságot. elég sok alkatrészbõl áll az a futómû ehhez. vagyis ha levezetted az 5 milliomodik km-t, akkor juthatunk el oda, hogy mindent kicseréltünk benne? kb azt tudom elképzelni, hogy 250e km alatt kap egy komplett új futómûvet az a típus darabokban, nem 80ezrenként 1et, mert akkor senki sem panaszkodna rá ugyebár. tényleg a féltengelyen a gumiharang még mindig mûanyagból készül presztízséknél?:)

Ezért fogalmaztam úgy, ahogy. Mindegy, egy beszéd megírására Medgyesi részére még ez is egy kitûnõ kondíció, senki sem veszi észre a különbséget. :-)

Bocsi de összesen 3,5 órát aludtam.

Azon a szinten, amirõl vitatkoztok megbízhatóság terén, már egyáltalán nem szignifikáns a különbség márkák terén. A városi legendákat és a sógorom ismerõsei c. történeteket pedig butaság elhinni. Persze, mint minden a megbízhatóság is relatív kategória. Ladára azt mondták, hogy megbízható. Mihez képest, egy mai Citroenhez, Peugeothoz képest? Ugyan már. Hamarabb meg kellett tanulnom az alapjárat beállítását, mint hogy jogosítványom lett volna. M Ez akkor nem számított hibának. ost a Vw-nál mindenki rikoltozik ha ingadozik az alapjárat. 50000 km alatt kétszer kellett gömbfejeket cserélni évi 7000 km futásteljesítmény mellett. Passatoknál nagyon sokan sírnak, hogy milyen súlyos konstrukciós hiba, hogy átlag 80e km-ként cserélni kell valamit az elsõ futómûnél. Megbízhatóság? Önmagában értékelhetetlen mutató, csak ***vakítás.

láthatod az arányokat. a corollából jóval több fogyott, mindenféle statisztikához kell egy bizonyos eladott példányszám, minta, hogy összehasonlíthatóak legyenek. ha ebből annyi fogyott volna, mint a corollából, akkor nagy bajban lettek volna a statisztika készítői, ha CSAK A MEGBÍZHATÓSÁG a szempont, mert kb 99,99%os lett volna a 100ból. ha megbízható öszvért keresnék ezt venném, ha jobb autó kéne kategórián belül az igényeimnek, árnyaltabb a kérdés és nagy valószínűséggel mást választanék, lehet pont egy corollát.

Ákos fejezd már be a fa szságokat légy olyan kedves. egy szóval nem említettem, hogy a 2000-2006 lancer jobb autó volna mint a corolla, erre Te jössz itt mindenféle vevőelégedettségekkel, ami egy összkép egy autóról a tulajdonosok szemében és ennek csak egy bizonyos százaléka a megbízhatóság. ennyit írtam: "ha csak a megbízhatóság a szempont annál kapásból tudok egyet, ami tutkón ráver a corollára." vagyis mégegyszer nagybetűvel, hogy megértsd HA CSAK A MEGBÍZHATÓSÁG A SZEMPONT. ha Te arról az autóról bármi rosszat hallottál, leszoplak a főtéren bas zki. szóval ne fárasszuk egymást, ha legalább a sorok között tudnál olvasni, de sajnos nem megy ez Neked. ez a 2000-2006is gyártott lancer (ami valószínűleg az egyetlen a mitsubishi palettájáról) nagyságrendekkel megbízhatóbb, mint bármelyik korabeli japán autó, köztük a corollával. ennek többek között oka az egyszerűsége, kiforrottsága, felépítése. de nézz körül a magyar vevők mit mondanak az autóról, van 55 db népítélet róla. rendezd a legkisebb csillagozás szerint. aztán tedd ugyanezt a 2002től gyártott corollával is. a lancernél nem kell elidőznöd 1 db rosszalló ítéletet olvahatsz róla. a corollára kell, hogy időt szakíts a tanulásodból

csuff, nem akarom felkeresni, tudom amit tudok, és nem fanatizálok csak ugy akármit, megvan rá a teljesen biztos alapom. mással lehet, h nincs olyan sok tapasztalatom, de nekem elég az amit nap mint nap hallok, látok, hív ez telefonon, hív az telefonon, h ezzel meg azzal a márkával van gondja, segítsek, ha tudok... ezért is nem szeretem, ha valaki ilyen téren akar kioktatni, mert nagyon tájékozott vagyok pl. olyan témakörben, hogy mi a megbízható, és mi nem...ez kb olyan, mintha valaki sw-t kezdené el kioktatni tőzsdés témákban...

Hocek, tekintve, hogy 3 napja tanulok, reggel 7:30tól este 8ig suliban vagyok, mert zh időszak van, hullára nem arra koncentrálok, hogy itt el tudjak olvasni mindent pontosan... akkor se fogadom el amit mondasz. ha semmi kimutatás nem bizonyítja akkor az még mindig rohadtul kevés, hogy te azt állítod.

Sõt, ha egy hónap múlva megszûnne az rtl club, meg a tv2, az sem érdekelne, mivel nem nézem õket szinte soha, viszont ha a discovey, viasathistory.... szûnne meg, akkor mérges lennék.

Hocek, látom te sem érted a dolgot, demokrácia keretein belül lehetett ezt megtenni, hogy jön ide a diktatúra, írd azt inkább, hogy xarok a törvényeink. Miért ne írhatnám le, hogy nem érdekel a dolog, van pár ennél sokkal fontosabb dolog is xarban az országban, ezt talán túl fogjuk élni. Én meg sem lepõdtem ezen.

"nem sérült itt semmi, meg lehetett tenni, megtették, ennyi történt" tegyük fel a nürnbergi per elõtti németországban vagyunk. tehát akkor ugyanez igaz pl a holokausztra is igaz? "megtették". nem érted, hogy nem az a lényeg, hogy kinek mi hiányzik, mi tetszett stb? ettõl nem tudsz elrugaszkodni? ez a komcsi idõket jellemzi. egy jól bejáratott és ismert frekvenciasávot vettek el a kiskapukat kihasználva a pártok és pártrádiót hoznak létre választások elõtt.

Hocek, nem sérült itt semmi, meg lehetett tenni, megtették, ennyi történt. Mind a két nagy párt hallgat ebben az ügyben. Pár nap múlva meg majd sajnálni fogják a dolgot, de mondom nekem nem fog hiányozni egyik sem, mindegy , hogy melyiket ki támogatta.

csufar isten ments, nem szavazok ezekre. ezt a divatjobbikozást sem értem. sza rok azokra is. azokat a pártokat akik arra építenek, hogy gyûlöletet keltsenek más embercsoportok ellen, mert mással nem igen tud operálni, le is hányom. mondjuk ez egy ilyen ország, a magyarok többsége mást okol saját sorsa miatt, ezért azt utálni kell. szóval a tömegbázis is megvan hozzá.

meg tamtam se. ez már az a határ, ahol sérülnek a demokrácia alapelvei és nyíltan felvállalt dolog. a sok pártkatona, meg pártbuzeráns szítják a feszültséget, mindent feketén fehéren láttatnak a zombi, egysíkú szavazóikkal. amit készségesen ki is szolgálnak.

Ákos látom semmit nem olvastál el abból amit leírtam, ill nem értetted meg. jöhetsz mindenféle statisztikákkal, leírtam miért nem szerepel benne a lancer, de olvasni is tudni kéne, az meg sajnos nem megy az itt jelenlévõk nagy részének.

Mr.Templar, pár embernek szerintem meg van az a szám(még régebbrõl) ahol ezt el lehetne kérni.

tamtam: mi lenne a megoldás? El kellene kérni az elvtársaktól a gáz képletét, amit alkalmaztak a színházi túszejtõknél. Ozt hermetikusan bezárni a 386 db díszpintyet...

Hocek, nekem teljesen mindegy ki akarta, ki nem, szerintem xar volt mind a kettő, ha valakinek tetszett az nyilván mérges, de nekem a xar az xar marad mindegy melyik oldalról nézzük, az is valószínű, hogy szavazni sem megyek el, ezeknek is volt 7 évük aztán lófaxt nem csináltak, csak tömték a haverokat, most jön valószínűleg a másik 4 évre aki szintén kicseréli az embereket mindenhol, utána meg fordítva, semmi nem történik, addig nem is fog amíg büntetlenül lopják a milliárdokat. Nagy koalíció lenne sztem a megoldás, de esélytelen.

És csak azért nincs benne a Croma a vevőelégedettségi kimutatásokban, mert az a vevőelégedetlenségiben van benne. De legalább benne van valamiben.

ákos a mitsu azért nincs ott, mert nem adnak el belõle semennyit. attól még lehet jó. de neked ez a toyota-buzériád egészen perverz, nem akarod felkeresni orvosodat, gyógyszerészedet? :DDD

Hocek [2009-10-29. 07:03 na akkor uzsgyi szavazz a hogyishíjjákokra, a morvaiékra... :(

Hocek, 2002es adatot találtam hirtelen akkor a Corolla még kategória elsõ vevõelégedettségben. aztán itt van mindjárt egy 2005ös is szintén Corolla az elsõ. 2004es táblázat 6 évre visszamenõleg Corolla a 3. helyen. a5-ön találsz jópár ilyen cikket, keress rá. a Lancert mégcsak meg sem említik, nemhogy jobb legyen a Corollánál. nem igazán mondanám, h ezen nincs mit vitatkozni. a te véleményed ez, aminek alátámasztást nem találtam, de, ha te keresel és mutatsz szívesen veszem.

Ákos mivel ez a nissan 2004es, ezért bátorkodtam abban a hitben élni, hogy Te is ebben az évjáratban gondolkozol. namármost a 2002tõl gyártott lancer megbízhatósága a ugyanezen évjáratú corolla fölött van jóval. ezen nincs mit vitatkozni. a legmegbízhatóbb, legkiforrottabb japán típus a piacon a 2002-2006ig gyártott lancer. a régebbi típus valóban megbízhatatlanabb (pl ECU, gyújtáselosztó) európai statisztikákat nemigen találni, mert nem adtak el belõle annyit, hogy számításba vegyék. annyit elárulok, hogy nincs ismert típushibája (hacsak a mûszerfalon belüli néha ciripelés nem az), meghibásodás vagy idõ elõtti alkatrészcsere, legyen az elektronikai vagy mechanikai gyakorlatilag kizárt. a mitsu legmegbízhatóbb típusa ebben a évjáratban. errõl az autóról rosszat hallani, Te biztos, hogy nem hallottál, mert én sem. ha lenne baja, biztos lehetsz benne, hogy tudnék róla és el is mondanám. de nincs.

Hocek, remélem nem a Mitsura célzol, mert, ha igen akkor nem igaz amit mondasz...

OFF csufár; Végzetségileg gépészmérnök vagyok. Néha vendégelőadóként szoktam vállalatirányítási rendszerekről oktatni, a BME már régebben volt. Idén a szegedi közgázon nyomtunk egy félévet.

Ákos egyet bizton állíthatok, ha csak a megbízhatóság a szempont annál kapásból tudok egyet, ami tutkón ráver a corollára. és ennek semmi köze a márka bármilyen szintû szeretetéhez, fanatizmusához

ami jó azt miért kell tönkretenni, azt nem értem. ez az ország már csak errõl szól. a sz aros mszp akarva akaratlanul, amit sokszoroz a fidesz, mert nekik az a jó, ha nekünk minnél sz arabb, mert akkor majd õk jönnek

tamtam az a baj, hogy túlzottan leegyszerûsíted a helyzetet. itt nem a mûsorok színvonaláról és egyebekrõl szól a dolog, hanem a kedves politikusainkról. az a baj, hogy az emberek, akik körbevesznek is mind csupa hülye javarészt. nem szavazni kellene jövõre, meg messiásként várni a törpe féle kánaánt, hanem kisöpörni õket innen a pic sába, mindet egytõl egyig. mindent meg lehet már csinálni itt, soha a büdös életbe, legalábbis az elkövetkezendõ pár évtizedben itt nem fog változni semmi csak rosszabb lesz. már csak az a kérdés, hogy ha ilyesmit nyíltan meg mernek csinálni, akkor mi lesz a következõ.

Hát elég ügyesen csináljátok. :-)
Ákos azért ez még komoly kijelentés így, volt még 3, Lancer, Civic.

Focus? Stilo? Megane?...ezekközül bármelyik használtan? majd, ha meghülyültem :D:D Ebben a kategóriában csak a Corolla jöhet szóba, motorikusan messze a legjobb az összes közül, a megbízhatóságról ne beszéljek... és a beltér minõsége is ráver az összesre! Akkori Focusok, Meganeok trágya gányok belül, Stilo még tûrhetõ! Nissan jó, és szintén megbízható, csak nem megy. jöhetne valami értelmes tesz is már végre....

Ezen a foson kéne fórumoznunk?

Najóestét)

bcsillag: Ha taxis lennék, tuti, hogy meg se fordulna a fejemben ez az autó. Egyrészt mint írták páran messze nem olyan megbízható, mint hiszik sokan. Másrészt túlzottan tágasnak sem mondanám, márpedig az nem hátrány egy taxinál, ha van benne hely, ráadásul az ülései sem túl kényelmesek. Arról nem is beszélve, hogy ez az 1.5-ös elég ***ul megy, a váltója meg kritikán aluli. A régi Almera gyakorlatilag minden szempontból klasszisokkal jobb autó volt ennél.

csuf: nem! ment alattam 3 évet és 100k-t. a szokásos 25ezrenkénti tompított izzó cserén és egy gyújtótrafón kívül csak a lemezei horpadtak (4x).

hát ha a citrom nem hullott szét, nyilván jobban jártál vele. kollegám picassoja is hibátlan...

anno a citrom helyett majdnem egy ilyet vettem. a legnagyobb gondja a japán "csomagtechnika" volt. 800k-t kellett volna pluszban fizetnem, hogy egy abs és egy klíma legyen benne, a többi alap extrán felül (igaz ezeken felül a 800-ba volt még egy vagon p.arasztvakító extra is, amire nem volt szükségem, bár megérte volna az árát). így lett a szomszédos citrom szalonból egy xsara. így utólag nem bántam meg...

Mint említettem volt, annyira nem érdekel, a realitás semmilyen szintjén sem kéne, de valahogy nekem kapásból egy TAXI jut róla eszembe. Belül kókusz vunderbaum, CD-vaker, vastag üléshuzat és taxióra... :-)
A megbízhatóságát tekintve lehet általánosítottam...A Nissanok általában megbízhatóak. De ha azt mondjátok mellékvágány én elfogadom...

bcsillag értem az érveidet, de ezeknek a kritériumoknak nagyon sok másik típus is megfelel és hogy miért pont ezt taxizzátok le, na azt nem vágom. mivel tud ez többet a hasonló korú autóknál taxizás okán?:) ez a típus tudott olyat is, hogy hónapokig állt szervizben/garázsban, mert nem tudták mi a baja. a végkifejletet nem ismerem sajnos. a régebbi típust választanám több okból is

leo te mérnök vagy? valami másra emlékeztem

Hocek , különösebben engem nem érdekel a két rádió, a boros-bocskort már utáltam, ez a vadon-sebestyén viszont egész szórakoztató volt, a zenék tekintetében egyik ***abb mint a másik.

bcsillag; Ez az autó nem tartozott a legmegbízhatóbb japánok közé. Ezt általánosságban is írják, de áttételesen konkrét tapasztalataim is vannak. Egy szegedi kollégámnak volt ilyen. Csak velem kétszer fodult elő, hogy az autója miatt le kellett mondanunk megbeszélést. Egyszer meg helyette tartottam előadást a BME-n, mert az autópályán egyszerűen megállt a gép (fél évre rá visszahívás volt arra a problémára). A népítéletben sem áll túl jól, főleg az I-es Almera-hoz képest (8,65 -> 7,71).

Na de ne értsetek félre...
SOHA SEM KÉNE!!! :-)Bûn unalmas és "szürke" kocsi.
Csak ha egyszer taxiznék... De ennek az esélye 1:5.000.000-hoz.

Már miért ne lenne jó taxinak.
Mi egy jó taxi kritériuma? Olcsó legyen: ez az. Hibátlanul mûködjön minden körülmények között. Ez így mûködik. Lehetõleg keveset fogyasszon. Ez relatív keveset eszik.
Igénytelen mûanyagok vannak belül, nem szakadna meg a szívem, ha a Tisztelt Utas szétrugná be- és kiszálláskor. A sáros-esõs idõben is könnyen takarítható. És a kocsiért sem szúr nyakon a kedves utas, mert neki is kéne... :-)

inkább azt mondja meg nekem vki, hogy mi lesz a danubiussal meg a slágerrel?

taxinak ez? ne röhögtessetek már:) haveromnak van egy ilyen autója, inkább Anyukáknak való

Nem egy szépség, nem is megy, viszont megbízható, valóban taxinak való autó ez

ács zoltán szerint "Ez az autó igazi kaméleon: na nem olyan értelemben, hogy olyan rettenetesen sokoldalú lenne,..." Vajon mitõl sokoldalú egy kaméleon? :DDDDDDDDDDDDDDD

Hát végül is így is-úgy is egy kasszába folyik a pénz. A közgazdászok ezt jobban tudják nálunk. Ha az egyik módszer jóval nagyobb hasznot hozna, mint a másik, akkor tuti csak egyféleképpen csinálnák.

Képgalériák

Lumina AMT motoros utánfutó 1
Roland Sands Design Track Chief 1
Cezeta 506 1
A Szingapúri GP első 3 helyezettje: Sebastian Vettel, Lewis Hamilton, Daniel Ricciardo
A Szingapúri GP időmérőjének top 3 helyezettje
Sebastian Vettel szingapúri sisakja
Marina Bay Street Circuit (Szingapúr)
Volvo XC90 R-Design 1
Citroen C4 Cactus Airflow 2L  1
Dacia Stepway 1
Volkswagen Polo GTI 1
Can-Am Maverick X ds 1
Renault Eolab 1
Ford C-Max 2015 1
WSR - Hungaroring 15

Bejelentkezés


Legfrissebbek

Legfrissebbek Összes

Heti top cikkek