Autó > Bemutató

Itthon is kapható a megújult Audi A4

6,3 milliótól
A napokban mutatkozott be a felfrissült Audi A4 Magyarországon. A ráncfelvarrott modell legfőbb ismertetőjelei, hogy megkapta a márka új hütőmaszkját, valamint van benne négy darab új és izgalmasnak ígérkező motor.
A napokban mutatkozott be a felfrissült Audi A4 Magyarországon. A ráncfelvarrott modell legfőbb ismertetőjele, hogy megkapta az először az S8-nál, majd az A6-nál és az A3 Sportback-nél látott hütőmaszkot. Ennek megfelelően az egész orr-rész egy kicsit megváltozott, míg az autó fara leginkább az A8-asra emlékeztet. A négyajtóssal együtt az Avant kombi is megújult.

A modellfrissített A4-est összesen tíz különböző motorral lehet megvásárolni, melyek közül négy eddig nem szerepelt a palettán. Izgalmasnak ígérkező újdonságok az FSI-k, melyből rögtön kettő is került az A4 motorházteteje alá. A "gyengébbik" a Golf GTI változatában munkálkodó kétliteres turbós erőforrás 200 lóerővel, a másik pedig a 3.2 literes V6-os 255 lóval. Lesz még továbbá egy 140 lovas 2 literes, valamint egy háromezres TDI, utóbbi 204 lóerővel és 450 Newtonméter nyomatékkal gazdálkodik.

A legolcsóbb modellben is a szériafelszereltség része a kétzónás digitális klíma, ellenben az 1.6-os és az 1.9-es TDI alapváltozatiban még kurblizni kell az első (!!!) ablakokat. Rendelhető extra a kanyarba bevilágító fényszóró és a DVD lejátszó. A megújult A4-es hazai alapára 6.299.000 forint.

Címkék: audi

Hozzászólások

Basszus, kurblis ablak??? :))))))))) Már csak kínomba röhögök. Ráadásul ez egy szûk *** a mostani Passathoz képest. Az új biztos le fogja mosni a pályáról. Bár ugyebár azt le kell csupaszítani az A4-hez képest, mert ugyebár az Audi a konszernben a menõ. Új Passat alapfelszereltség: ABS nélkül, klíma nélkül, el. ablak nélkül, fix kormány, állíthatatlan ülés (Logan :)) színezetlen lökhárító és tükör :)) ez már azért szánalmas, mennyire látszik a pénzrevágyásuk. VW konszern egy hányadék kezd lenni

Akkor is az audi a legjobb autó

Azóta történt változás, már 102 lovas az a 101 lovas motor... :D

Egy 6,3 milliós autóban kurblis ablak???? Ezen már csak tényleg röhögni lehet. Azonban ha lesz is ilyen, az szerintem csak a Magyarországra, meg Kelet-Európába gyártott modelleknél lesz, mert nyugaton szétröhögnék az agyukat, ha így kínálnák. Úgy látszik az Audinál is érvényesül az a németes "baromság", hogy az alapverzióban max. adnak egy kormányt, meg néhány apróságot és minden mást drága pénzen kell megvenned.
Amúgy szerintem külsõre nagyon jól néz ki, de ilyen áron és ilyen felszereltséggel biztosan nem venném meg, pedig szeretem az Audit.
1994-ben vásároltam egy új Audi 80-ast, még a modellváltás elõtt. Ez egy 1.6-os limited változat volt, amit kifejezetten a keleti piacokra készítettek, így gyakorlatilag a szervókormányon, meg az ülésmagasság állításon kívül semmi más nem volt benne. (és még egy két érdekes dolgot is kihagytak belõle). Tudom most sokan azt mondják mekkora marha vagyok, mert akkor annyi pénzen más sokkal jobban felszerelt gépet is vehettem volna. Hozzá kell tennem, hogy nem "gyorsulási versenyek miatt" vettem ezt a kocsit, és a különbözõ extrák sem vonzottak.(Igaz utólag tetettem bele légkondit.). Azóta sem bántam meg, hogy megvettem ezt a kocsit (mint láthatjátok 11 éve megvan, használom és nem is szándékozom a közeljövõben lecserélni), a kötelezõ szervízeken kívül szerelõ nem látta az autót, soha semmi nem romlott el benne, pedig már negyedmillió km-en túlvan a járgány.(Igaz akkoriban még tudtak autót gyártani, nem tudom a mostaniak is "hibamentesen" eljárnának-e.) Szóval a lényeg, hogy voltak nála sokkal jobb gépek, de úgy érzem megérte, bár ez az új A4-es ilyen áron és ilyen felszereltséggel komolytalan, arról nem is beszélve, hogy 1994-ben még elment az 1.6-os 101 Le-s motor, de 2005-ben ilyennel szerelni.......

Az Audi az S6-nálkezdõdik... Ez egy sz@r. Ebben a kategóriában az Octavia RS, meg a Leon CupraR a király és még hasonló árban is van... (+300 000 Ft!)

Na jó! Rákérdezek a haveromnál. Õ a felelõs az összes Magyo. kapható és bevezetett Audi felszereltségért. Õ állítja ugyanis össze a felszerelési listát a bevezetés elõtt. Ha tényleg kurblis az az õ ötlete. Majd akkor jól letolom :-)))) Remélem elég autentikus :-)))

A Toyota nem is prémium kategória, ezt én sosem mondtam. Arra ott van a Lexus, és végre méltó ellenfél lesz, mert jön az új IS...

Nekem nem fullos, alap :-))) És van ahol van Audi jel is rajta :-))) Egyébként ha a technika a fontos, akkor az FSI meg TFSI motorok abszolut a korszerû technikát képviselik, ugyanúgy ahogy a dízelek. Ugyanez elmodható a futómûrõl, a váltóról, az autó bármely részérõl.

Xtrem! Én tényleg nem akarok senkivel se összeveszni, de beülsz egy Toyoba, aztán beülsz egy Audiba és rájössz mitõl prémium az Audi, ettõl függetlenül én mindkét márkát szeretem! És a lényeg, hogy kinek mi a fontos, a Toyotába mitomén f@sza kis modern motor van, az Audiba meg tegyük fel, hogy egy 1000éves 8szelepes sz@r, (nem azzal kell venni), de attól még sok mindenben más szerintem az Audi, de nem mennék bele részletesebben a dolgokba, mert sajnos vannak itt olyanok akik max képrõl v. utcán láttak csak Audit/Toyotát, és úgy osztják az észt… (nem Rád értettem)

Megkérdeztem a porse hungáriás haveromat, Õ se tudott érdemlegeset válaszolni…:-D Lila fingja nincs a dolgokról... Azt mondta, hogy létezik kurblis A4, bár Õ se látott még sose, pedig nem ma kezdte az ipart… Én csak onnan gondoltam 100%-ra, hogy anno 96-ban én is venni akartam egy újat, 1.6 full-full ALAPOT, (alig merem leírni, elvégre itt mindenki fullos vadiúj autókkal járkál) és akkor mondta a f@szikám, hogy a villanyablak széria mindegyikben…

Lehet, hogy az elsõ már széria, na de hogy a hátsóért viszopnt fizetni kell, az 100%. 2 kategóriával alacsonyabban pozicionált autóknál is szériában adják ezt az apróságot, ez már természetes dolog... Akkor ilyen dolgokon már meg sem lepõdöm, hogy az esõérzékelõ, a fényre sötétedõ tükör biztosan úgyszintén feláras extra... Amit már szintén sok középkategóriás autó alapáron ad, az A4-es meg állítólag prémiumkategória... Mitõl prémium??? 1.6-os 8 szelepes mocival... igaz ezt is csak itthon lehet eladni.

Szerintem az is egy járható út lenne, ha forgalomba kerülne az A4 egy lapra szerelt minimál verzióban, mint egy Ikea-s bútor és a tulaj rakhatná össze otthon. A csomagba lehetne kérni valami hi-tech 1.2-es motort, így talán 6M Ft alá is lehetne az árat szorítani. A fíling, hogy audiban ül a jóember meg a szomszéd is irigykedik, így is meglenne. K. jó ez az audi, ha nem volna, ki kéne találni... :)))))))))

Amúgy én meg most olvastam „valahol”, hogy az új S-osztályban kismókusok fogják hajtani a klímát, a „hagyományos” verzióért külön kell majd fizetni!!!

Srácok, srácok! Miután mindenki kiélte a beszóló/leszóló hajlamait, had világítsam föl a társaságot, hogy már a legelsõ szériás A4-ben (1994) is széria volt az elsõ elektromos ablak … Sõt, ha jól tudom már a ráncfelvarrott 80-as Audikban (1992-tõl) se láthatott kurblit az ember fia, úgyhogy hagyjuk a hülyeségeket! Amúgy most mindegy, hogy az A5 vagy a porse hungária adott ki baromságot a kezébõl, de ezekre azért jó lenne odafigyelni… Vagy ha „megint” csak a fórumozó társaság egymásnak ugrasztása volt a cél akkor nem szóltam…

Szerintem egy jó E90 320d lesz az, ami majd meg fogja érni az árát a kategóriában. Nekem amúgy tetszik a faceliftes A4, dögös kocsi ezekkel a szögletes formákkal, az alapár- és felszereltség viszont egyszerûen gáz.

ha már ferrari is ilyeneket mond...

"alapváltozatiban még kurblizni kell az elsõ (!!!) ablakokat":)))
Hátul meg biztos dobfék van, és a pótkerék is extrának minõsül. :)))(legalábbis a VW Golfnál tudom hogy az)
Ilyen autot csak az vegyen aki nem sajnálja ha ellopják. Ennyiért inkább egy E46-ot vennék.

:-DDDDD alapváltozatiban még kurblizni kell az elsõ (!!!) ablakokat. :-DDDDD

ja alex az 1.6 nyolszelepes *** motor tényleg gáz nemkéne egy dacia logan jobban megy

Miért kell egy olyan dolgot ráerõltetni az A4-re ami az A6-on szép de ezen undorító/eleje/. Az Audi legnagyobb baja az, hogy lopják + alapban nagyon genge a felszereltsége az extrákért pedig nem tudják már, hogy mennyit kérjenek.

Lenyúlás :))

Az ok Leo! De nehogy már fizetnem kelljen +-ban egy szájbavert ablakemelõért ha már egyszer elkérnek ezért a csúcstechnikás 8-szelepes motorral szerelt szemétládáért 6,3-at!!!!!!Könyörgöm!!!!!! Mi ez ha nem lehúzás???????

Nem hiszem, hogy veszi valaki kurblival, csak nem a megadott ár az autó alapára, hanem + el. ablak

és hol lehet ezt eladni? természetesen itt MO-n mert csak ittvan ennyi hülye egyrakáson

Bár én inkább azt mondom, hogy annak szégyen, aki megveszi. Végül is az Audi jól csinálja. Ha van olyan hülye, aki ennyiért ilyet vesz, az vigye. Mindennek annyi az értéke, amennyiért el lehet adni.

Egy szóval jellemzem:RÖHELY
Aki megveszi az alapot az meg:RÖHELYES!
Nekem Accordom van,a vásárlásakor meg sem fordult a fejemben hogy megnézzem valamelyik európai márkát.
A feleségem kollégája az egy éves A3 tdi-be szorgalmasan,hetente öntögeti a MOTOROLAJAT!!!!!!!!!Ez is Röhelyes!!!!!!!!

Pfff. Ezt a szégyent, kurblis ablakok egy 6,3 milliós autóban...Ez min. akkora baki, mint, hogy a BMW az 1-es alaphoz szériában nem kínál légkonidit, pedig az az autó se olcsó. A motorokhoz, annyit, hogy a TFSI motor Audi fejlesztés, ugyanúgy ahogy a DSG váltó is. Csoda, hogy megkapja? Másrészt errõl szól a konszern. Ha nem ezt csinálod csõde, vagy annak közelébe jutsz mint a Fiat. A GM is ezt a "tisztogatást" hajtja a végre a márkáinál, a Ford is ugyanezt csinálta.

HA-HA! "Presztizs" autó kurblis ablakkal... Igaz, index sincs benne gondolom, de egy audiba minek is? Az lenne a legkirályabb, ha bowdenes mûködtetésû kis fémtáblák billennének le irányjelzõként, mint a 30-as években. :) Jópofa lenne a tilosban parkoló, vészvillogózó audi, ahogy csapkodna a "szárnyaival". :)))))

Leo! A hivatalos magyar sajtóanyagban van, amit a PoHu küldött nekünk. "A szériafelszereltséghez tartoznak az elsõ ajtók elektromos ablakemelõi (kivéve 1.6 és az 1.9 TDI motorral szerelt változatok esetében), az elektromosan állítható külsõ visszapillantó tükör, valamint a rádió-távirányítós központi zár."

Még annyit hozzátennék eléggé összekaphatja magát az Audi ha jön az új 3-as... Még a "régit" se sikerül elvernie...

Puntocsento és Bullet nagyon szívemböl szóltatok...:) Az ismerösöm most cserélte le a 3 éves A4 1.6-t 1 új TFSI-re már meg is érkezett. Egy pár extrával már 9.5 milla lett a gép. A megjegyzésemre h ezért 1 C230 Kompressor is befigyelhetett volna, a válasz a szokásos volt: a Merdzsó ***. Erröl most inkább nem mondok semmit, de stuttgartban még mindig maguk csinálják a motort és nem GTI szökevényeket építenek be. Ettöl függetlenül ha valakinek csak az Audi teccik, hát teccen neki, amúgy persze h jó gép csak nekem inkább lesz 1 1.6 helyett 1 Mazda6 2.0 a 2.0TFSI helyett pedig 320i vagy C230Kompressor.

Furcsa ez az ablakemelõs dolog, nem is igazán akarom elhinni. Most olvastam a vezess.hu-t és ott azt írták alapfelszereltség az elsõ elektromos ablak. Most akkor mi az igazság? Megkérdezem az Audi-tól. Mellesleg ebben a kategóriában, ezért az árért illene 4 elektromos ablakot beszerelni. Kíváncsi lennék, ha az Audi megpróbálná eladni ezzel a felszereltséggel a kocsiját mondjuk Ausztriában, vagy Németországban, mit szólnának hozzá a vevõk... Szerintem kiröhögnék. Érdekes hogy náluk ugyanezért az árért sokkal jobban felszerelt kocsikat lehet venni. Hozzánk meg idehozzák a gagyit. Ennyit a magyar kereskedõkrõl.

Az Audi.hu-n nem is találom (csak a hátsó el. ablak van extraként felsorolva). A5; Honnan szedtétek ezt a infót?

Szerintem ez akkora gáz, hogy igazából el se hiszem. Levágnám a kezét annak a marketingesnek aki kitalálta. Emlékeztek arra a reklámra (amin mindig hülyére röhögtem magam), amikor a 4-es Golfban nem érti a srác a rendõrt, aki azt mutogatja neki, hogy tekerje le az ablakot (miközben a konkurenciánál már évek óta nem volt kurblis ablak), na az Audisok majd megértik. Én egyébként tényleg nem hiszem el, hogy az alap Golfban van el. ablak az A4-ben meg nincs.

Ez jelenti amulti gyerekek. Occsón mindent. Csak én a presztizs jelentését keresem már évek óta. Szóval kapsz egy guszta Audit, (mert az) Golf váltóval, Golf motorral, és Passat futómûvel. (ez utóbbi csak lesz az új Passatban) és kifizetsz érte ennyivel többet. Ennek ellenére a nagy talány számomra mégis a Fod Focus contra Volvo V40. Ahol szinte minden ugyan az az utolsó csavarig, de a Volvo a duplája. Mi a presztizs???

szerintem is elég gáz amikor egy golf motor kerül egy audiba. de úgy tudom hogy még gyárt az audi csúcsteknikás 2szelepes motort. sõt az nagyobb gáz, hogy a porscheba vw váltót raknak. teljesen mindegy hogy dsg, fsg, vagy brg akkor is egy vw váltó. ez olyan mintha a ferrariba beleraknák a puntó sporting 7sebességes autómata váltóját megerõsítve.

Akkor ha már szóba került az Accord, akkor én felhozom az Avensist is. :)
Ennyi pénzért 1.8-as Avensis is kapható (a 2 lityis is csak 300e-el drágább), és abban 9 légzság, 4 aut ablakemelõ, 2 zónás klima, el sötétedõ tükrök, esõérzékelõs ablaktörlõ, elektromosan behajló tükrök, és még lehetne sorolni mi minden van. Szégyen, bár egyáltalán nem meglepõ, hogy az Audi ennyi pénzért csak kurblis ablakot ad... GRATULÁLOK!

Ha ez is a preztishez tartozik akkor a Honda nagyon jó preztizsû mert az Accordnak az az alapmodelje amit leírtam. :-)))) Persze ez sajnos nem így van.

Presztízs ide, presztízs oda, egy 6.3 millás vadi új Audi-t körbeautóz pl. egy 1.4-es Corsa. Ezt az 1.6-os mocit igazán elfelejthetnék már (legalább is ekkora kasztnihoz). A Merci már évek óta csak 1.8k, vagy 2 literem mocit alkalmaz alapkivitelnek. A Bömbi is legalább 115LE-t kinál, de az újban már 2 lityi lesz az alapmodell. Szerintem ez is hozzátartozik a presztízshez.

Szép és jó autó, de 6,3millerért 1.6benzin+ablaktekerõ.... Ennyiért jobban felszerelt és erõsebb Accordot ahogy bullet írta, de akár Vectra-t (1.8Elegance, 1.9CDTi Comfort), Avensis-t(1.8Sol), vagy 407(1.6HDi Symbole)-et is lehet kapni. A nyugodtabb alvást nem számolva... Tudom a presztizs az presztizs... :-)

Ha jól veszem ki a cikkbõl, az 1.6-os kurblis ablakos Audi A4 ára 6.299.000. Wov, ez pont megegyezik egy Accord 2.0 Comfort árával, amiben talán a világ egyik legjobb 2 literes benzines motorja van, 6 légzsák és automata kétzónás klima és persze ablakemelõ :-). Szép ez az Audi, de ennek tükrében picit sokallom. Izlés kérdése, de a 2 literes benzines turbó már tetszik, habár nem vagyok nagy turbó rajongó. Az meg kb. 10 milla lesz. Akárhogy számolom nálam ez nem rúghat labdába. Persze lesznek sokan akiknél meg igen. De szerintem azt a sok plusz pénzt csak a presztizsért fizetik ki.

Egy elsõ elektromos ablakkal azért "kényeztethenék" már az Audi vásárlókat. Na mindegy, majd rájönnek, hogy jobban fel kéne szerelni a kocsit, ha kapható lesz az új 3-as Bömi.

Képgalériák

Az Abu-Dzabi GP időmérőjének top 3 helyezettje: Hamilton, Rosberg, Bottas
Kamui Kobayashi (Caterham)
Peugeot Speedfight 4 1
Mini 10
Mobilitás Autókiállítás és Vásár 2014 1
Jeep Renegade 1
Bentley Grand Convertible  1
Mini Citysurfer  1
Audi A7 h-tron 1
Mercedes-Maybach S-osztály 3
Audi Prologue 1
Honda CB125F 2015 1
Mazda CX-3 1
Qoros 3 City SUV 1
Volkswagen Golf R Variant 1

Bejelentkezés


Legfrissebbek

Legfrissebbek Összes

Heti top cikkek