Autó > Tesztek

Chevrolet Spark 1,0 LS+ (2010) teszt

Megkomolyodott
Nagymamák, fontolva haladók, figyelem! A Chevrolet végre lecserélte a több mint egy évtizedes Sparkot, az új generációt pedig szinte össze sem lehet hasonlítani az előddel. A kategóriához képest tágas beltér, jó anyagok, valamint fiatalos forma jellemzi az autót, amelyet a várhatóan kelendőbb motorral, a kisebb egyliteressel próbáltunk.


Komolyabb lett - 34 kép a galériában
A Daewoo/Chevrolet kisautójának előző generációja nem volt épp telitalálat, épp ezért már nagyon vártuk, hogy vallatóra foghassuk az utódot. Végre ez is megtörtént, hazánkba is megérkezett ugyanis az új Spark. A hazai újautó-eladási statisztikákat elnézve minden eddiginél fontosabb lesz az ötajtós kisautók kategóriája, a 2-2,5 millió forintos kocsikból idehaza is szép eladási számokat lehet produkálni. Erre azonban az utóbbi néhány évben az 1998-ban még Daewoo Matizként debütált előd már nemigen volt képes, az olyan versenytársak, mint a jól sikerült Fiat Panda sok vevőt halászott el az időközben Chevrolet Sparkká átnevezett modell elől. Eljött az idő azonban a visszavágásra, lássuk hát,hogy szerepel az autó.


Nagyobbak lettek a lámpák - galéria
Az elődöt már külseje kapcsán is sok kritika érte, ami nem is csoda, a gömbölyded vonalak kissé komolytalan ábrázatot kölcsönöztek az autónak. Az új Spark felnőttesebb benyomást kelt, formaterve a Cruze által megkezdett irányt viszi tovább. A kocsi a nagytestvér hütőmaszkját kapta, amelyhez azonban új lámpákat terveztek. Míg a Cruze szinte nagyautós orral rendelkezik, a Spark elnyújtott lámpái inkább játékosak. Szemből, messziről nézve kicsit olyan az autó, mint a tizenéves kamaszok bajusszal: komolyabbnak látszik, mint amilyen. Amint közelebb érünk azonban, és meglátjuk az apró kerekeket, mindjárt más az összkép. Az oldalnézetet éles ívekkel dobták fel a tervezők, ilyenből a hátsó sárvédőre kettő is jutott. Az övvonal meredeken emelkedik, a hátsó ajtók kilincsét ügyesen rejtették el a dizájnerek, kár, hogy ez a megoldás már elcsépelt, és nem is lesz tőle sportosabb az autó. Míg az orr és az oldalrész teljesen új, a faron halványan ugyan, de felismerhetők az előd formajegyei. A nagy burák alatt kissé túljátszott formákat találunk, bár ezek kétségkívül hatékonyan oldják fel a nagy függőleges felületet. A fránya divat nem csupán a hosszú első lámpákon, hanem a hátsó szárnyon is tetten érhető, ugyanakkor meg kell jegyezni, hogy a jókora szélterelő igen hatékonyan tartja tisztán a hátsó szélvédőt. A Chevrolet dizájnerei haladtak tehát a korral, az új Spark divatos külsőt kapott, ez persze azzal jár, hogy egyes részletek elcsépeltek, de ilyeneket szinte az összes konkurensen találunk.


A színek egyhangúságát jól megtöri a müszerfal íve - sajnos a térdünket is - galéria
Óriási javulást mutat a beltér is, ahonnan számüzték az előd kályhaezüst betéteit. Némi meglepetésre a váltókar nem a müszerfalra, hanem hagyományos helyére, alulra került. Az üléspozíció magas, 187 centis magasságom miatt ütközésig hátra és teljesen le kellett állítanom a vezetőülést, de még így is le kellett mondanom a napellenző használatáról, mert akkor az utat sem láttam. Az ülőlap rövid, de ezen túl elég kényelmes a közepesen kemény tömésü ülés. A kormány csak két irányban állítható, nekem még legmagasabb állásában is kissé a lábam között volt. Ezek a kellemetlenségek azonban kivételesek, mivel a Spark volánja mögött valószínüleg elég ritka lesz a 190 centi körüli vagy annál magasabb férfi, az autót inkább hölgyeknek és néniknek szánja a gyártó, ők pedig tökéletesen be tudják maguknak állítani az ideális vezetési pozíciót. A helykínálat a külső méreteket tekintve remek, magam mögé, ha szükösen is, de befértem. Az új modell széltében tíz centit hízott, így már nem ér össze két termetesebb férfi válla sem, ez főleg hosszabb úton sokat számít. A csomagtartó jelzésértékü, de két mozdulattal bővíthető, ilyenkor akár fél köbméternyi cuccot is szállíthatunk a nem teljesen vízszintes térben.


A kékeszöld háttérvilágítás telitalálat - galéria
Az anyaghasználat teljesen rendben van, a kárpitokon persze érezni a spórolást, de az utas előtt lévő rész például kifejezetten kellemes tapintású, és a gyakran tapogatott kormány és váltógomb is jó fogású. A sok feketét a kormány és az azzal együtt mozgó digitális müszeregység ezüstje oldja valamelyest. Az analóg sebességmérő mellett elhelyezett részről gyorsasági motorok müszerei jutottak eszembe, ebben az a szép, hogy mint később megtudtam, azt valóban a kétkereküekről mintázták. Olvashatósága nem a legjobb, a fordulatszámmérő felfelé egyre keskenyebb rovátkákkal operál, és a kijelző jelentős késéssel követi a motort. Bár a kesztyütartó viszonylag kicsi, rakodóhelyből rengeteg van, még az ajtózsebet is kettéosztották, sőt igazi bevásárlóautóhoz híven érmetartót is találunk a kormánytól balra. Összeszerelési minőség terén is hatalmas előrelépés az új modell, rossz úton sem zörög, nyikorog az autó, és az illesztési hézagok is vékonyak, egyenletesek. A jó összképet azonban nálam alaposan lerontotta, hogy a középkonzol alsó része folyamatosan nyomta a lábamat, csakúgy, mint az elődben. Az is igaz ugyanakkor, hogy az alacsonyabbaknak valószínüleg ez is kevésbé zavaró.


Becsülettel küzd - galéria
A modellváltással eltünt a kínálatból a 0,8 literes motor, könnyeket nem hullajtunk érte, az biztos. Maradt az 1,0 és az 1,2 literes, a tesztautónkban az előbbi dolgozott. Az öntöttvas egység alumínium hengerfejet kapott, és szerencsére négyhengeres, így járása sima, alapjáraton pedig nem is nagyon halljuk. A városi tempó felvételéhez nem kell kinyomnunk a motor szemét, a dinamikus fővárosi forgalomban sem érezzük magunkat mozgó forgalmi akadálynak. Nyomatékból megindulni persze nem tudunk, és a 0-100 km/h-s gyorsulás is romlott pár tizeddel a plusz négy lóerő és hat Newtonméter ellenére, ami a jelentős súlygyarapodásnak tudható be. Sebaj, legalább biztonságban tudhatjuk magunkat, a Spark ugyanis négy csillagot kapott az EuroNCAP-től, nem hiába vastagok tehát az oszlopok. A négyhengeres az autópályát már egyáltalán nem szívleli, de országúton a 90-100 km/h-t stabilan tartja, ilyenkor 2700-2900 körül forog a motor, ezt nehéz megmondani a buta kijelző miatt. Az apró egység úgy 3000 körül kezd el életjelt adni magáról, 4500 körül pedig érdemes felváltani, mert a sebesség nem, csak a motorhang nő tovább. A pesti forgalom dinamikus ritmusát tartva, nagy részben városban tesztelve 7 literes volt az átlagfogyasztás, igaz, ezekben a napokban rendkívüli volt a hideg, országúton, a szabályokat betartva pedig öt literrel is beérte a benzines. Alapvetően a célcsoportnak megfelelően, nyugodtan közlekedtünk a kocsival, de a száguldozás egyébként sem a Spark müfaja, az egyszerü felfüggesztést ugyanis lágyra hangolták. A rendszer a kisebb úthibákat remekül vasalja ki, mindössze a nagyobb keresztbordákkal barátkozik nehezen. A Sparkkal kifejezetten kellemes volt a nagy budapesti forgalomban autózni, a lágy felfüggesztés gondoskodott róla, hogy a gombamód szaporodó új kátyúkból a lehető legkevesebbet érezzük, a szük belvárosi utcákban és parkolásnál pedig jól jött az autó fordulékonysága. Parkolni egyébként is könnyü az autóval, a szinte függőleges hátfal miatt pontosan tudjuk ugyanis, meddig tart a kocsi. Dicséret illeti a mérnököket a kormányzásért is, amely könnyü ugyan, de közvetlen, ütközéstől ütközésig alig hármat fordul, mi több, kanyarból kifelé jövet visszatér középre, ez is ritkaságszámba megy már manapság. A váltó szerencsére sokkal rövidebb úton jár, mint az elődé, a tesztpéldányé még kicsit karcosan müködött, de ez betudható az átvételkor alig 300 km-es futásteljesítménynek.


Nem csak gyerekek férnek el itt - galéria
Bár magas embereknek nem valami kényelmes, városban pedig kissé sokat eszik az autó, összességében mégis pozitív csalódás a Spark, mert csakúgy, mint a Lacetti-Cruze esetében, itt is hatalmas a fejlődés előd és utód viszonyában. A kiskocsi bátran helytállt, már csak az ebben a szegmensben talán mindennél fontosabb ár van hátra. Nos, itt is jól áll a dél-koreai, pardon, amerikai típus. Az "ezres" motorral, alap felszereltséggel már kétmillió Ft-ért a miénk lehet, de a legkelendőbb várhatóan a harmadik, LS felszereltség lesz, ez 2 535 000 magyar valutáért vihető haza. Itt már króm színü a hütőrács, színre fújták a kilincseket és a tükröket, több a rakodóhely, távirányítású a központi zár, állítható a kormány, és van klíma, MP3-as, USB-, és AUX-bemenetes rádió is. Ami a biztonságot illeti, a négy csillag mellett szériában ABS, hat légzsák, és ISOFIX gyermekülés előkészítés is van, az ESP pedig jutányos 65 000 forintért vásárolható meg. Több igazából nem is kell egy bevásárlóautóba, az 1,2 literes motor további 240 000 forintos felárát csak a maguknak saját őrangyalt vizionáló, száguldozó mamiknak javaslom kifizetni.

Chevrolet Spark 1,0 LS+
995 ccm, négyhengeres benzinmotor
68 LE @ 6400 ford./perc,
93 Nm @ 4800 ford./perc
elsőkerékhajtás, ötfokozatú manuális váltó
Technikai adatok
Hosszúság 3640 mm
Szélesség 1597 mm
Magasság 1551 mm
Tengelytáv 2375 mm
Nyomtáv elöl 1410 mm
Nyomtáv hátul 1417 mm
Üres tömeg 939 (vezetővel) kg
Megengedett össztömeg 1355 kg
Csomagtartó mérete 170 l
Üzemanyagtartály mérete 35 l
Gumiméret elöl 165/60 R15
Gumiméret hátul 165/60 R15
Menetteljesítmények
Végsebesség 154 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra 15,5 s
Fogyasztás
Tesztelés alatt
Vegyes 7 l/100km
Gyári adatok
Város 6,6 l/100km
Országút 4,2 l/100km
Vegyes 5,1 l/100km
CO2 kibocsátás 119 g/100km
Árak
A modell alapára (Spark 1,0 LS+) 2 610 000 Ft
A tesztelt modell ára 2 610 000 Ft
Főbb konkurensek alapárai
Suzuki Splash 1,0 GLX CD/MP3 AC (65 LE) 3 062 000 Ft
Fiat Panda 1,1 8V Eco Active (54 LE) 2 530 000 Ft
Toyota Aygo 1,0 VVT-i Klíma (68 LE) 2 730 000 Ft
Kia Picanto 1,0 LX Cool (61 LE) 2 774 000 Ft
Hyundai i10 Comfort A/C (66 LE) 2 799 000 Ft
Tetszett Nem tetszett
Külső méreteihez képest tágas beltér
Közvetlen kormányzás
Lágy futómü

Nagy városi fogyasztás
Ergonómiai bakik
Kinek ajánljuk?
Az új Sparkot össze sem lehet hasonlítani elődjével, így bátran ajánlható mindenkinek, bár az autó legfőképp idősebbeknek lehet kiváló választás, akik keveset és leginkább egyedül vagy kettesben utaznak. A Spark bevásárlóautónak is kiváló.
Címkék: chevrolet, spark

Hozzászólások

Zavaros és végtelenül pontatlan a cikk. Már magával ezzel a műszerfali váltóval sem tudom mit akart kihozni a szerző, de az előző Spark még véletlenül sem egy 10 éves modell. Ha jók az emlékeim 2005-ben debütált, előtte a Matiz volt, amely nem igazán hasonlítható össze az előző Sparkkal, bár motorikusan hasonló a kettő. Igaz pár hónapig a Deawoo Matizt hívták Chevrolet Matiznak, mielőtt az előző Spark színre lépett volna. Hozzá kell tennem, hogy a legtöbb európai országban a mai napig is Matiz néven fut. Tehát mielőtt a kedves szerző cikket ír, kicsit turjon már bele a témába.

hocek. persze hogy van. csak éppen mást tekintenek itt rondának és mást odaát,. a mûszaki részével meg maradéktalanul egyetértek, többek között ezért is vettem megint japót.

Csufar. Eddig is buszod volt, nem autód :)

csuf: legalább tucc mostmán nyugodtan pálinkázni (pálesz is van, jogsi sem ugrik):-DDD

zöld az összes általad felsorolt autó tetszik. ez közös. mi a probléma?:)

csufar ez hülyeség. mindkét kultúrkörben van sz ar és jó formaterv és az igazság az, hogy a japánokkal mellényúlni nem igazán lehet fõleg ha használt. az autópark 10%a tetszik, a többi akkor sem kéne, ha utánamvágnák, finnyás vagyok.

itt vagyok csak szereltem. közben kiosztottam a tudálékosokat a totaratyin vectra vs carisma ügyben:)

Én sajnos már nem, ma jöttem meg csigaországból

hát én például itt buszozok fel s alá, nem lévén autóm... :(

no! mindenki nyaral?

hocek, én is ültem már v70-esben, pont olyanban, mint ami zf-nek van :DDD jó autó az. pláne annyiért, amennyibe kerül...nem kizárólag csak az számít, hogy milyenek a vasak egy autóban. neked talán igen (nagyobbrészt nekem is), de ezzel a törpe kisebbséget képviseled, igenis nézzen ki jól, kívül-belül. és itt véreznek el általában a japók, hogy hasonló áron kell megvenni egy teljesen másik kultúrában született formatervet (mégha gyakran magasabb szintû mûszaki tartalommal is), amit néha cudarul eltalálnak, de leginkább csak vaktában lövöldözésrõl van szó. asszem ugyanez miatt nehéz ázsiában is eladni európai kocsikat. kivéve a német hármast, mert az a világon mindenhol menõ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hocek: én is úgy vallom, hogy az ember (adott évjáratú) modelleket szeressen, ne márkákat, mert ez nem futball meccs, itt az ember zsebe/élete a tét. (legalábbis én már több pénzt tettem meg mint sportfogadásban szokás :) ). Azért azt nem tagadhatod hogy a japánok/Micu némi részrehajálásra ad okot nálad. Én eddig, minden autómat alaposan körbe nyomoztam, és nagyon alaposan teszteltem/körbealkudoztam versenytársakat, az S40 ráadásul nem is volt különösebben a kedvencem, objektív körülmények (ár/érték) alapján választottam, kcsiivel rosszabb árértékarányú de szerethetőbb 159 és a valamivel még jobb de brutálisan drága 318dvel szemben. A mostani is így nyert csak szeretheteőbbnek találom, persze a maga nemében, a 4 évvel idősebb és kcisit családosabb zöldfűlű számára...

Egy kollégát Arlonban egy nap kétszer kapták el pár órán belül. Fizethetett mint a katonatiszt. Minősített elkövetési mód...

csuf: sárga volt, határeset, de a kereszteződésben erősen le kellett lassítani. Kíváncsi leszek...

srácok volt/van vkinek ilyen gumija? Hankook V12 EVO?

az mijaza TEIN? (tein a tea alkaloidja, mint kávénak a koffein)

nem is tudtam, hogy a TEIN japán. ez kész:D abban a hitben éltem, hogy német.

Hocek: ezt anno a seregben úgy mondták, hogy "akkor beszélgessünk a qvákról! édesanyád hogy van?":-DDD

Blöki a környezetemben. persze, hogy nem mindegyik. 6 órát vezetek minden nap, nem hinném, hogy bárki jobban ismerné az autóját. egyébként jól vezetek, elmondanám, ha nem. nade mindegy is hagyjuk, beszélgessetek másról

figyimán! ezt ugyan valamelyik nap kérdeztem, de nem válaszoltál: elég kis merítés vagyunk mi itt a fórumon (sõt ugye belterjes:), mindenkinek van kisebb nagyobb baja az autóival, de ennyi xarság egyikõnket sem ér. magadba szálltál már egyszer is és megkérdezted már magadtól: Lehet é bennem a hiba? ha nem, tedd meg sürgõsen.

Hocek: legyártottak abból a tetves fóbiából vagy milliónyit MladaBoleslavban. honnan a fenébõl tudod, hogy mindnek van baja? ja, tudod a lottószámokat is? tudod az emilemet:-DDD

mármint a fábiákat suzukira az octaviákat újabb octira cserélték, ha nem voltam érthetõ. egyébként nagy mákom van, mondták bontósok, merthogy 50-60e kmnél széthullanak a stift váltói. tapasztaltam csak 165nél. ezért 20-25ért lehet kapni bontottan. most majd megint vehetek, mert szétküldte a baleset. az egész mûszaki is egy vicc. rakat sz aron leviszed az autót és átmegy, mert jó a fék, be van állítva a lámpa stb. közben lóg a motor, búg a váltó:DDD

áhh 2 db volt így talonban, mert közben lecserélték õket újakra. ez volt a jobbik, amit elhoztam. a másikat aszonták el se hozzam. szervizben nem tudják megcsinálni. a fábiákat az összeset lecserélték, ezek már csak a városban futkosnak. viszont az octaviákat meghagyták és vettek is hozzá újakat, mert 1-2 összetörtek. octavia nem rossz, amennyiért vették fõleg nem. de ez a fábia, könyörgöm, egy rossz vicc.

Hocek [2010-02-06. 15:22] a galantot bármelyik fórumozó szívesen megvenné tõled asszem :DDD egyébként honnan tudod, hogy nem egy selejtet kaptál? mert nagyon úgy tûnik, hogy de... :D

zoldfulu2000 [2010-02-06. 14:23] hát ha nem a pirosba mentél be, hanem a zöldbe, de megfogott egy kanyarodó autó stb. akkor semmi gond, én naponta járok így :)

Te vetted magadra. nem egy xart fogtam ki. mindegyiknek van baja, nem is kicsi. majd beleülök, ha lesz tali. az enyémet meg hagyjuk. mindent eladok a pic sába és veszek egy szobabiciklit. kezdem megutálni az egészet, csak nyűgök a hátamon...

jó Hocek. áll az ajánlatod! ha kifizeted a benzinpénzt, akkor átmegyek az oktáviával és beleülhetsz egy hibátlan skodába:-DDD trágya mitsuba, meg suzukiba meg már én is ültem, mégsem fikázom úgy uszkve az egész márkát, mitöbb ahogy másfél éve elnéztem a te autódat, az még kéne is! tehát maradjunk annál, hogy kifogtál egy xar autót (ami történetesen egy skoda fóbia) és így jártál. legközelebb majd megnézed mit veszel (vagy bérelsz, vagy mittudoménmi). önnön faxságodon való feldühödésedet meg kérem nem rám kivetíteni, én sem teszem ezt veled...

zöld egy ideig teljesen azonosultam a fostalicskávak, mert sokkal jobban el lehetett indulni vele mint a szuttyal, jobbak a fékei és ezek nekem a legfontosabbak a munkámhoz. de mivel állandóan sz ar és attól rettegek, hogy mikor hagy az út szélén és olyan hangokat ad elő váratlanul, hogy rendesen megijed az ember, sztem ez nem meglepő. egyébként a suzuki is sz ar, de az másért. milyen 400ról beszélsz Blöki?:DD jajistenem. a mundér becsülete. nézz be egy skoda fórumba, aztán utána járasd a szád. egyébként ilyen trágya, nemisautóval még nem találkoztam pedig volt benne opel és ford is. egy szemétrevaló. az hogy a vw szervizben nem tudnak vele mit csinálni az az autót is minősíti. miért? mert napi több autóval van dolguk, tapasztalat lenne bőven stbstb. az egész vw konszern egy szutyok, de a passattól a golfon keresztül a skodán mind. lehúzós banda. arra kiváncsi leszek hogy adják be a főnöknek, hogy annyit kellett rákölteni az elmúlt 15+8e km alatt, amennyiből megcsináltattam a mutyukin a karosszériás melót a festést és egyéb bontott cuccokat vettem a futóműtől a hátsó GYÁRI sárvédőn kerewsztül a legkisebb kacatig. és sokkal több km van benne. mellesleg ezen a trágyán akkor kezdtek ezek jelentkezni mikor dolgozom vele, vigyázok is rá, 100nál nem is megyek vele gyorsabban, mert félek benne. a suzuki olyan körülményeket is kibírt amire ez nem való. ez a különbség. és suzukit sem vennék magán használatra. és zöld típust szeretek és nem márkát, de hagyjuk is, mert aki szerelmes az ikeába az Te vagy. kifizetem Blökinek a benzinpénzt, gyere el. itt van mindkét autó. meg lehet nézni. milyen autó az amelyik menet közben vándorol és nem követi a kormány????? ilyen renyó fíling.

csuf: szerintem engem is elkapott az a lámpa, mondjuk én álltam is egy keveset a keresztezõdésben.

télleg hocek, a fabiát azt a swift helyett vetted?

Hocek: annyit tudok tanácsolni hogy add el a kocsit amilyen gyorsan csak tudod, és ezentúl ne vegyél olyan autót amellyel nem tudsz azonosulni (értsd nem Micu). Sokkal könyebbő teszi a szépség- és műszaki hibák elviselését...

MBlöki: Ó, anyám! :)

(mint ahogy én is tehetném, bármely márkával, de hiába próbálom, nem tudom elérni a frusztráltság ezen fokát):-DDD

sw: úgy látom nem bírt velem skoda ügyben, ezért szerzett egy 400k-t futott, leharcolt xart (ilyet amúgy micsubicsiben is kapni) és most feljogosítva érzi magát, hogy egy autó alapján véleményt mondjon:-DDD

Hocek: megenn nem ittál eleget:-DDD amúgy nem azért adom el, mert xar, hanem mert a fene nem nézi az udvaron állva lerohadni. de ezt mintha már 15milliószor kiveséztük volna...

kamikaze5: a szerzõ sehol nem írta, hogy az elõdben a mûszerfalon volt a váltó! Szerintem csak oda várta volna az új modellben az egyterûs jellegû forma miatt.

Hoceknél egy életre durva szitokszó lesz a SKODA:-DDDDD

hocek neked peched van :) egyébként a mazdának sem volt semmi baja, mégis eladtam :DDD

Blöki Neked meg 2 dolgot tudok mondani. 1 add el a sz arodat. igaz biztos nem adnád el, ha nem lenne semmi baja. tiszta sor. 2. vmi autófélét is próbálj meg magad alá varázsolni, aztán nem írsz hüly eségeket egyfolytában.

újabb fejlemény van fostaliga ügyben. elkezdett vmi iszonyat módon rángatni és torpanni, majdnem otthagytam a fogamat. fõútra kanyarodtam ki rántott egyet, majd torpant és majd megfulladt, kb fél méteren múlott, hogy nem jöttek belém. hála Istennek osztrákoknál takarítják az utakat. nálunk baleset lett volna 100%. belenéztem egy fostaliga fórumba, namost az emberek 90%ánál sorozatosan elõjött ez a jelenség. vagy éppen küszködik vele vagy már túl van rajta és pihi van kis idõre. azt szeretném megkérdezni az NTHSPHSPNTHtól, hogy mikorra hívatja vissza ezt az életveszélyes sza rkupacot? meg a sok okostól, hogy vajon mi lett volna a jelentésben, hogy mûszaki hiba vagy elsõbbséget nem adta meg??? tegnapelõtt kapott új kipufot és van még egy hátsó szilentrepedés is. a jobb hátsó ajtón sivít a szél és vmi surrog menet közben.

Szubjektivitás nélkül nincs autós teszt, de OSTOBASÁGOKAT TALÁN NEM KELLENE BELEÍRNI!!! A szerzõ vajon ült már az elõzõ Sparkba, mert akkor nem írna le akkor valótlanságot, hogy az elõd Sparkban "Némi meglepetésre a váltókar nem a mûszerfalra, hanem hagyományos helyére, alulra került.". Tisztelt autós újságíró Úr, hol van a mûszerfalon a váltó??? Szakmailag ne égesse le már magát. Nem beszélve arról, hogy a statisztikai adatokkal is tisztába kellene lenni. Miért is nem volt népszerû autó? Írja le, hogy egy fos volt az elõzõ Spark, de hülyeséget ne írjon, könyörgöm.

Örülhetünk, hogy még nincs Hello Kitty-s autó :)

A nõk a nagy Bambi szemeket szeretik. A kisautókat meg már a nõknek tervezik.

Hocek. aki nagy sebességnél össze-vissza váltogat, az üljön inkább lovasszekérre...

Mi van akkor, ha ugyanennyiért és hasonló felszereltséggel kap manapság az ember szintén vadonatúj dízel kisautót (nem minit)? Csak körül kell nézni...

"A szerelõ közben okosított, hogy nem tesz jót a selespeednek, hogy nagy sebességnél össze vissza váltogatok, mert nem bírja." :DDD

Alex sztem így lesz ahogy mondod:DDD

Sw. Most azt mondom legyen igazad. Majd egy év (na jó, legyen kettõ :P) alatt menjen megint vissza 6000-re :)

Képgalériák

VIER és CrankPump 1
Zeno E10 S 1
Räikkönen Rotterdamban  6
Harley-Davidson Street 500 1
KTM RC390 1
Indian Scout 1949 Analog Motorcycles 1
Fuz Designs Noke 1
Harley-Davidson Street 750 1
Lada XRay 2 és Vesta  1
Go Easy 1
Harley-Davidson Low 1
Mitsubishi Pajero 2014 1
Harley-Davidson Freewheeler 1
Volvo XC90 2015 1
Nutcase 1

Bejelentkezés


Legfrissebbek

Legfrissebbek Összes

Heti top cikkek